Meisjes!

Tom Peters by PietelMaandag 12 november hoorde ik een razende Tom Peters (door Flanders DC naar Antwerpen gehaald) het verzamelde managementpubliek uitschelden: “How many women are here? 20% maybe. Pathetic!!!”

Vrouwen zijn betere managers, organisatoren, en beter in relationele vaardigheden. Ze nemen bovendien 85% van alle aankoopbeslissingen. Volgens Peters. In de VS zijn ze economisch machtiger dan hun (ontbrekende) wederhelften aan het worden.

Geneviève Bos richtte voor de gearriveerde business women Pink magazine op. Dat vertelde ze afgelopen mei op de pinc.8 conferentie in Nederland, alwaar de Nederlandse bedrijfsmensen zich komen laten inspireren. Organisator Peter Van Lindonk vindt al 8 jaar creatievelingen in allerlei domeinen. Pluim!

Zelf vind ik me niet bedreigd door al dat vrouwelijk geweld. Mijn vriendin zegt immers dat ik me in discussies als een echte vrouw kan gedragen🙂. Maar een metroman zal ik nooit worden om mee te surfen op de trend van de vervrouwelijking. Het is net de combinatie van mannen en vrouwen (en onze holebi-dierbaren) die een team sterk maakt.

En nu ga ik me ontschminken en dan onder de wol.

Tagged with: , , , , ,
Geplaatst in Klepel

Geef een reactie

