Mijn trends voor het 2010 online trendrapport van Netlash

Bart De Waele van Netlash vroeg me en 59 anderen om mijn input voor het Netlash trendrapport. Dus keek ik terug naar het digitale 2009 en vroeg me af wat er in 2010 zeker nog sterker zou doorkomen.

Ik heb de trends geschreven als tips, do’s & don’ts, hoe ik denk dat een bedrijf er voordeel uit kan halen.

Deze inhoud vind je ook in het Netlash trend rapport, maar dan zonder de plaatjes die ik zo mooi vond.

Geplaatst in Uncategorized

Geef een reactie

