Bereid een jaar PR voor met deze template

Enkele trick en treats voor de vrienden: mijn corporate communicatietemplate ter download.

Jaja, in excel (er schuilt een ingenieurtje diep in mijn binnenste).

Laat weten of je er iets aan hebt, of wat je mist.

Download.

Succes!

Tagged with: , , , , , ,
Geplaatst in Uncategorized
5 comments on “Bereid een jaar PR voor met deze template
  1. Hangt af van wat je wil bereiken. Dit is een operationeel plan, maar het lijkt me wat te complex als werkinstrument. Wel goed dat je met invulvelden werkt en beslissingen expliciteert.
    Persoonlijk koppel ik niet graag strategie en actieplan los van elkaar, want dan verlies je snel uit het oog wat het hoger doel is. Ik verkies ook meer inspirerende documenten (geen excell, wel ppt bijvoorbeeld). Veel plezanter om een jaar te werken met een mooi ogend document, dan een lange lijst tabellen om in te vullen.
    Ik geef adviestraining in het opmaken van communicatieplannen. Als je in de buurt bent, wil ik dit gerust eens bekijken in ruil voor een koffie😉

    • koepee zegt:

      Thx voor de feedback, Steven. Klopt van dat operationele. Dit moet leven. voordeel vind ik dat je met een team het overzicht behoudt over een jaar en dat je voor elke actie high level de facetten overloopt. Nadeel is idd dat het niet hip en visueel is. Nochtans inspired by Nike :))

  2. Functioneel én hip loopt lekkerder. Dat zou Nike moeten weten. Succes met het plan alleszins!

  3. falderieke zegt:

    Google ik op een template voor communicatieplanning en kom ik zowaar op een template van Koen. Thx!! Exact wat ik nodig had!

Geef een reactie

